سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

کلام شهدا:خدایا اول پاکم کن بعدش خاکم کن

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید و آدرس sabokbalanzh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 206691
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 545
تعداد آنلاین : 1



ساخت کدصوتی صلواتی

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

مشاهده و دریافت کد

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

کد متحرک کردن عنوان وب

‎‎

كد عكس تصادفی

BR>
WorldPrayer.blogfa.com





"دوست داشتن کسی که لایق محبت نیست اسراف در دوست داشتن است"

"اگر قادر نیستی خودرا بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری"

"به سه چیز تکیه نکن.غرور.دروغ و عشق آدم با غرور میتازد با دروغ میبازد وبا عشق میمیرد"

"دلی که عشق ندارد وبه عشق نیاز دارد آدمی را همواره در پی گمشده اش ملتهبانه به هر سو میکشاند"

"برایت دعا میکنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هرانچه که خدا را از تو میگیرد"

 "حرفهایی هست برای نگفتن وارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد"

"بگذار که شیطنت عشق چشمان تورا بر عریانی خویش بگشاید وکوری را به خاطر آرامش تحمل نکن"

هرکس آنچنان میمیرد که زندگی میکند"

"عشق تنها کار بی چرای عالم است چونکه آفرینش بدون آن پایان میگیرد..."

"خیلی اوقات آدم از آن دسته چیزهای بد دیگران ابراز انزجار میکند که در خودش وجود دارد"

"دلی که از بی کسی غمگین است هر کس را میتواند تحمل کند"

"مرا کسی نساخت.خدا ساخت.نه آنچنان که کسی می خواست.که من کس نداشتم.کسم خدا بود. کس بی کسان

 "هرکسی را نه بدان گونه که هست احساسش میکنند بلکه بدان گونه که احساسش میکنند هست"

 "اگر پیاده هم که شده است سفر کن درماندن می پوسی"

"قدرت نیازمند کسی است که دربرابرش رام گردد"

عاقلانه ازدواج کن تا عاشقانه زندگی کنی"

"مهربانی جاده ایست که هرچه پیش می رود خطرناکتر میگردد"

"خداوند،انسان و عشق. این است امانتی که بر دوش ما سنگینی میکند" 



نظرات شما عزیزان:

گلزار شهدا
ساعت8:19---23 اسفند 1390
خیلی با حالی شهدا دوستت دارن
پاسخ: ممنون ولی اگه ادرستان را میگذاشتید بهتر بود


مرتضی
ساعت6:30---22 اسفند 1390
سلام
ممنون از لطفتون وب شما هم خیلی خوبه
با کمال میل لینکتون میکنم
یاعلی


هیأت باب الحسین مشهد
ساعت22:03---21 اسفند 1390


زهرا
ساعت21:36---21 اسفند 1390
سلام.وبلاگتون حال و هوای آدم رو عوض می کنه و یاد شهیدان رو زنده می کنه.آفرین بر قلمی که از شهیدان و به یاد شهیدان بنویسه.
راستی پیشاپیش زیارت قبول.شدیدا محتاجیم به دعا
یا علی


علیرضا بختیاری
ساعت20:49---21 اسفند 1390
سلام
ممنن از نظرت و حضورت ......برای چه با شما قهر کرده باشم بنظرت دلیلی دارد ؟
کمی سرم شلوغ است و کمتر فرصت سر زدن به وبم را دارم پوزش میخواهم .
یا علی


حيدري
ساعت20:43---21 اسفند 1390
سلام. ظاهرا عازم سرزمين نور و عشق هستين. نائب الزياره باشين.
من سه سال پياپي بودم اما هنوز هم واسم تازگي داره و مشتاقم كه باز هم برم اما امسال اين كنكور نمي زاره.خيلي دلم واسه منطقه تنگ شده.
آخ كه دلم لك زده واسه غروب شلمچه و گريه هاش. دلم تنگه واسه فكه و تپه هي رمليش. دلم تنگه واسه اروند...دلم تنگ دو كوهست. دلم تنگ خونين شهره....چقدر دلم گرفته......ان شاءالله اگه قسمت باشه از اين به بعد هر سال مي خوام برم تا چشم به جمال مولا باز بشه....
واسم دعا كنين...امثال نمي دونم چه گناهي كردم كه دعوت نشدم...


دوازده شقایق زیبا
ساعت6:19---20 اسفند 1390
سلام

دوست خوبم

خیلی مخلصم

راستیتش

مدتیه گرفتاری برام پیش آمده...


التماس دعا دارم خیلی زیاد

ممنون بابت همه مهربونیاتون...

اللهم عجل لولیک الفرج



سارا
ساعت18:52---19 اسفند 1390
سلام
مرسی که بهم سرزدی
منم چندبار اومدم مطلب جدید نداشتی


مریم
ساعت18:38---19 اسفند 1390
وبلاگ زیبایی داریدمن خیلی به وب های دیگه سر نمیزنم خوش حال شدم با وبت آشنا شدم

moslem
ساعت18:35---19 اسفند 1390
مرسی که بهم سر زدی من شما رو لینک کرد مچقَـــدر دلــَـــــم مي خواهـــَــــد



نامهـ بنويسمـــ .....



کاغذ و پاکتــــ هــَــــم هَســــت ...



و يک عالمهـ حـــَـــرف !



کاشــــ ،



کسيــــ ،



جاييـــــ ،



منتظرمــــ بــــود .......!



moslem
ساعت18:31---19 اسفند 1390
مرسی که بهم سر زدی من شما رو لینک کرد مچقَـــدر دلــَـــــم مي خواهـــَــــد

نامهـ بنويسمـــ .....

کاغذ و پاکتــــ هــَــــم هَســــت ...

و يک عالمهـ حـــَـــرف !

کاشــــ ،

کسيــــ ،

جاييـــــ ،

منتظرمــــ بــــود .......!


محمد
ساعت17:46---19 اسفند 1390
صد بارم سخنان شريعتي را هم بخونم بازم كمه.شريعتي واقعا شخص بزرگيه.
ممنون كه بهم سر مي زني.


حسن
ساعت9:18---9 بهمن 1390
سلام ببخشيد من با اجازتون چند تا از كدهاي صلوات و ... رو برداشتم

دوازده شقایق زیبا
ساعت23:54---15 دی 1390
سلام دوست خوبم وبلاگ بسیار جالبی دارین

از خداوند کریم براتون آرزوی توفیق دارم..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در 15 / 10برچسب:,  توسط یه منتظر شهادت 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
 
 
نويسندگان